Ensin irrotin venttiilikopan, joka oli neljällä mutterilla kiinni. Seuraavaksi ensimmäinen hihnansuoja, joka on neljällä pultilla kiinni, sitten toinen suoja, mutta sen edässä on startin hihnapyörä. Ensin pitää löysyttää startinhihnaa, jonka jälkeen voi irroittaa pyörän, joka on suojan edessä. Seuraavaksi kolmas suoja, jossa myös on hihnapyörän edessä, joka helpoiten lähtee irti pulttipyssyllä. Näiden jälkeen hihna onkin esillä, mutta ennen irroitusta täytyy katsoa, että kummankin ylemmän ja alemmman pyörän merkki on kohdallaan. Ylemmässä pyörässä on reikä, jonka läpi täytyy näkyä merkki, joka on kannessa ja alemmassa pyörässä on merkintä ja lohkossa myös, joiden on oltava kohdallaan. Kun ne ovat kohdallaan, niin hihnan voi irroittaa, joka alkaa kiristimen irroittamisella, joka sijaitsee hihnapyörien välissä. Nyt vain uusi hihna paikoilleen kiristin kiinni sitten tarkistaa että hihnapyörien merkit ovat kohillaan jos eivät niin hihna irti ja laittaa merkit kohdalleen ja kokeiltava uudelleen. Kun hihna on paikolllan voi aloittaa kasauksen, joka alkaa siitä että laittaa hihnan suojat paikoilleen. Sitten moniurahihnan pyörä kiinni, joka pitää kiristää momentiavaimella. Sitten startinhihnan pyörä kiinni ja sitten startinhihna paikoilleen ja sen jälkeen venttilikoppa kiinni.
Joo. Hyvästi kerrottu. Kuvia vaan mukaan, niin hyvä tulee. Koululta saa kameran,tabletin tai nykäsee minua hihasta niin räpsitään koulun työkännyllä kuvia.
VastaaPoista